2Life Fitness

Programi

Fit Life

banner-3

“FIT LIFE” je trening namijenjen ženama različitog stupnja utreniranosti koje žele dovesti svoje tijelo u top formu. Cilj treninga jest naučiti Vas pravilno izvoditi različite vježbe te unaprijediti Vaše sposobnosti za izvođenje svakodnevnih aktivnosti. Ovim treningom ćete oblikovati cijelo tijelo, razviti mišićnu izdržljivost i snagu, reducirati potkožno masno tkivo te poboljšati mobilnost i fleksibilnost tijela. Na treningu se izvode vježbe vlastitom težinom tijela te brojnim rekvizitima kao što su: bučice, girje, šipke, TRX, trampolin, podne ljestve, medicinske lopte, vijače, pilates lopte, trake itd. Ojačajte cijelo … Više »

Power Pilates

power_pilates (2)

“Power Pilates” je trening koji koristi principe i vježbe Pilates metode vježbanja na progresivniji i funkcionalniji način. Radi se o intenzivnim vježbama sa ili bez rekvizita za cijelo tijelo s posebnim naglaskom na osjetljive mišićne grupacije, kao što su mišići donjih ekstremiteta (noge, stražnjica) i trbušni mišići. “Power Pilates” treningom oblikujemo naše tijelo razvijajući pritom mišićnu jakost, mišićnu izdržljivost, repetitivnu snagu, fleksibilnost te također utječemo na core mišiće koji su zaslužni za pravilnu stabilizaciju trupa, posturu, a njihova pravilna aktivacija omogućuje nam da lakše i … Više »

Morning workout

morning_workout_matea

Stara narodna kaže: “Po jutru se dan poznaje!” Kada vam dan započne aktivno, puno je lakše suočiti se s izazovima koji su pred vama te je upravo jutarnji trening garancija uspješnog i produktivnog dana. Cilj jutarnjeg treninga jest ubrzanje metabolizma, a što je metabolizam brži to je učinkovitije i sagorijevanje kalorija. Treninzi su srednjeg intenziteta, no primjereni su i za početnike koji se prvi put susreću s vježbanjem te one koji ponovno kreću vježbati nakon duge stanke. Sadrže elemente Pilatesa, kao i kombinaciju vježbi snage … Više »

Funkcionalni trening

kettlebells-small

Funkcionalni trening je visokointenzivan trening koji se radi u funkciji potrošnje masnog tkiva, poboljšanja mišićne izdržljivosti te mišićne snage. Neki od rekvizita koji se koriste u ovakvoj vrsti treninga su: girje (kettlebell), TRX, medicinske lopte, vijače, elastične trake, a tu je i naravno veliki repertoar vježbi koje se izvode samo sa težinom vlastitog tijela. Kod svih vježbi bit je da radi što više mišića istovremeno, a velika većina vježbi najviše pogađa trbuh i donji dio leđa, što su kod većine najslabiji dijelovi tijela. Ako se … Više »

Škola Boksa / Boks / Kick boks

škola boksa

Naučite vještinu boksa, kick boksa i jiu jitsu-a, osnovne udarce, kretanja i izmicanja. Izuzetno zabavan i jedan od najefikasnijih načina sagorijevanja masnih stanica, jačanja mišića i otpuštanja nagomilanog stresa. Rezultati zagarantirani! Trening se sastoji od rada na vrećama, fokuserima, vježbama snage i fleskibilnosti. Tijekom treninga ovakvog tipa maksimalno ćete raditi na svakom pojedinačnom mišiću svoga tijela te nakon jednog do dva tjedna treninga primijetiti prve promjene na sebi. Boks predstavlja kombinaciju kardiovaskularnih treninga i treninga snage. To je sport visokog intenziteta vježbanja, ubrzava metabolizam i bilo, … Više »

Core Fit

Core fit

Ovakva vrsta treninga omogućit će Vam da razvijete core mišiće, da reagiraju brže i jače, postići ćete bolju ravnotežu, svijest o tijelu, koordinaciju i fleksibilnost. Trening se sastoji od najučinkovitijih vježbi za razvoj snage, poput dizanja i čučnjeva, zahtijevaju jaku jezgru za stabilizaciju i zaštitu donjeg dijela leđa. Najbolje core vježbe mogu Vas iznenaditi, nije dovoljno samo napraviti trbušnjake i čučnjeve. Kako biste izgradili snažan core potrebno vam je treniranje raznih mišića, od kukova do ramena. Ono što stručnjaci nazivaju “core” zapravo se sastoji od … Više »

Total Body

bedra trbuh leđa stražnjica

Total Body trening namijenjen je ženskoj populaciji, svim dobnim skupinama. Vježbe koje  se izvode na satu namijenjene su oblikovanju tipično ženskih zona: noge, stražnjica  i trbuh. Total Body workout  je trening koji objedinjuje vježbe snage i vježbe u kojima je istaknut cardio element, kako biste na što jednostavniji način došli do zadanog cilja – učinkovitog  otapanja masnih naslaga uz istovremenu  izgradnju mišićne mase. Treninzi su intenzivni, zabavni i vrlo raznoliki, a prilikom samog izvođenja koriste se rekviziti poput bučica, pilates lopti, stepera, elastičnih traka i … Više »

Trbuh – Noge

avwdmvr_v7o

Program “Trbuh-noge” osmišljen je sa ciljem poboljšanja izgleda kritičnih točaka kod velikog broja ženske populacije. Trening je srednjeg do visokog intenziteta, a oblik rada je kružni, cirkularni ili statički. Na ovom treningu koristit ćete težinu vlastitog tijela, ali i mnogobrojne rekvizite (girje, stepere, TRX, Pilates lopte, elastične trake, bučice..) Zagrijavanje traje oko 15 minuta, a rade se različite vježbe za podizanje tjelesne temperature, nakon toga kreće glavni dio treninga u kojem se izvode ciljane vježbe za stražnjicu i trbuh. Glavni dio obično traje 30-40 minuta. … Više »

Pilates

pilates_ball

«Nakon 10 treninga osjetit ćete razliku, nakon 20 vidjet ćete razliku, a nakon 30 treninga imat ćete posve novo tijelo.» (Joseph H. Pilates) Pilates je program vježbi laganog do srednjeg inteziteta koji uz vježbe disanja pomaže u povećanju kapaciteta pluća, oslobađanju od stresa, te učvršćivanju tijela. Pilates vježbe angažiraju cjelokupnu muskulaturu tijela s fokusom na mišiće cora kojeg čine mišići abdomena, donjeg dijela leđa i stražnjice. Pokreti se izvode kontrolirano i precizno, uz stalnu povezanost uma i tijela. Pilatesom ćete: • postići fizičku i psihičku … Više »

After Workout

After Workout

Završili ste s poslom i osjećate se teško i ne baš dobro? Preumorni ste za komplicirane plesne koreografije, a želite nešto drugačije od klasičnog treninga u teretani? Došli ste na pravo mjesto! Program ciljano reducira potkožno masno tkivo i definira mišiće cijelog tijela kroz kombinaciju svih vrsta treninga snage (workout, new body, total body, fitball, core, bootis, intervalni, funkcionalni trening…), a završava vježbama istezanja i opuštanja. Pozitivno utječe na Vaše tijelo jer objedinjuje različite motoričke sposobnost, stabilizira zglobno – mišićne sustave, uključuje u svoj rad … Više »

  • Drugi o nama

    • Osoblje fitness centra je vrlo ljubazno i spremno pomoći svima kojima treba neki savjet ili dodatna informacija.Marina Mandić
    • Super atmosfera, lijep prostor i odličan program tjelovježbi!Vedrana Pavelić
    • Od najsrdačnijeg dočeka za recepcijom do žestokih treninga, sve je za 5!Matija Capan
    • Legendarna ekipa, ugodna atmosfera, super ambijent i dobra zezancija!Dominik Prosinečki
    • Jedno od mjesta gdje se osjećaš kao kod kuće!Karlo Novosel